Friday, June 28, 2013

masuk ward

i havent blog for quite sometime so now here it goes..

selama kerja kat hospital tk bajet blak akan sakit
so allah test sikit bagi sakit,
kali ni asthma
masuk ward sebab lelah

kelakar betul event itu
sebab rang lain asthma paru2 buny
aku asthma lunsg clear

so mysatsfy by all this...

lgi kelakar aku kne duk ward sorang2
tak de orang teman
for 2-3 days ok algi
banyak la orag kata nak datang tengok aku

tunggu tunggu takde pon datang
hem kecewa ade gak

tapi takpe la sume sibuk
aku malas je orang datang tgk

tp kalau aku boleh ami barang sendiri kat bilik aku g dah

masalahnye
aku ni tak larat benor

nok jalan sikit pon lelah

heran lah!
asthma cam gini ek?

aku rase aku ni dah moderate asthma
sbb they started me on prednisolone, budesonide and salbutamol in haler
lungs takde plak pneumonic changes
demam pon takde

siap kne makan montelukast
curently on 6 hourly nebulizer

ok lah sampai sini corretan ku :)


xoxo
p/a:missing someone who desreved to be missed by me..
tp sian sibuk kerja tak dapat datang tgk i :(
fainnnnnnnn----------

No comments: